Efektívnejšia reklama vhodná pre každého

To, že reklama dá o vašich produktoch či službách vedieť, je viac než jasné. Bez správne mierenej a efektívnej reklamy to dnes jednoducho nejde a v podstate nešlo ani v minulosti. Ak sa neviete rozhodnúť, po akom druhu propagácie siahnuť, zamyslite sa nad PR článkom seolight.sk.Chlap s notebookom v rukách.jpg

Klasická reklama zaujme omnoho menej ľudí

PR články majú hneď niekoľko plusov. V prvom rade existujú vyššie šance, že sa dostanú k ľuďom. Na rozdiel od klasickej reklamy, ktorá sa zobrazí v hornom rohu na webovej stránke, alebo ju necháte uverejniť v dennej tlači, takýto článok na prvý pohľad nepôsobí ako reklama. Pozrite sa na to zo svojho pohľadu. Klikáte na reklamy, čítate si ich podrobne, alebo ich naopak už podvedome ignorujete? Ľudia si už zvykli na to, že sa každý snaží niečo predať, niečo ostatným nanútiť, a preto je to naozaj tak, že všetko čo reklamu pripomína, z nášho vedomia automaticky vypúšťame. PR článok má tú výhodu, že ľudí osloví svojim obsahom.
Pýtate sa ako to funguje? Vysvetlíme si to veľmi jednoducho na konkrétnom príklade.

Pán Juraj predáva kosačky. Preto si zaplatí PR článok, ktorý bude venovaný téme, ako je napríklad kosenie trávy, alebo výber tej správnej kosačky pre konkrétny druh pozemku. V článku sa bude samozrejme nachádzať nasmerovanie na vašu predajňu, formu, alebo kamenný obchod. Takýto článok si s chuťou prečíta každý, kto si v danej dobe plánuje kupovať kosačku a bude na internete hľadať potrebné informácie.
správa seo.jpg

Povedzte svojim zákazníkom viac

K ďalšej výhode PR článkov patrí i to, že majú omnoho väčší rozsah ako klasická reklama. Väčšinou ide o 1 800 znakov, takže v nich viete svojim zákazníkom poskytnúť oveľa viac informácií. Takéto články sú uverejňované na weboch, kde ľudia nájdu aj iný, nekomerčný obsah. Z tohto dôvodu sa vaša reklama dostane presne tam kde má, teda k ľuďom.