Základy SEO na vašich webových stránkach

Uvedomili ste si, že vaše webové stránky nie sú absolútne optimalizované pre vyhľadávanie v internetových vyhľadávačoch? V tom prípade potrebujete dobré seo seolight.sk. Hovoríte si však zároveň, že nemáte financie na to, aby ste investovali do tejto sféry alebo ich tam proste investovať nechcete? http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vy-nechcete-lidi-sjednocovat-Takze-je-chcete-rozdelovat-jako-Zeman-Drahos-se-v-Moravcove-podhradi-pustil-do-Horacka-Ten-kontroval-stejne-tvrde-519692 ? OK, dá sa to zvládnuť aj na vlastnú päsť. Samozrejme, nemôžete očakávať žiadne zázraky, no aspoň tie úplné základy SEO optimalizácie vám pomôžu nepochybne viac, ako žiadna optimalizácia.
Dvaja muži sedia v kancelárii pri počítačoch

Sústreďte sa na základné veci

Poďme si to teda zhrnúť. Ak chcete, aby boli vaše stránky aspoň trošku optimalizované, urobte tieto veci, na ktoré nepotrebujete žiadne technické zručnosti a ani bohaté vedomosti zo sveta SEO optimalizácie. V podstate vám bude stačiť takzvaná sedliacka logika, trošku premýšľania a trochu prplavej práce, ktorú však nepochybne zvládnete.
Notebook, papier, pero a stojan na perá na stole

  1. Podstránky: Každá podstránka na vašom webe by mala svoj vlastný popisok a titulok. Ak sú tieto veci pre vás nepochopiteľné, tak ide o tie krátke texty, ktoré sa vám zobrazujú, keď niečo vyhľadávate na Googli. Napríklad, vy do neho zadáte slová „topánky predaj“ a on vám vyhľadá rôzne predajne. Ešte predtým, ako na nich kliknete, však na hlavnej stránke vidíte krátky popis toho, čo vás na stránkach čaká. Ak tieto popisky nevytvoríte sami, vytvorí ich za vás samotný Google, a to nemusí vždy dopadnúť najlepšie.
  2. Snažte sa v textoch na vašom webe používať kľúčové slová, ktoré tak nejako logicky vyplývajú z vášho obsahu. Inak povedané, nemusíte s platiť za špecialistu alebo analýzu kľúčových slov alebo ju robiť prostredníctvom rôznych online nástrojov. Proste na to choďte obyčajnou sedliackou logikou.
  3. Urobte vaše stránky prehľadnými – rozdeľte ch na podstránky a snažte sa o to, aby človek, ktorý na vás „klikne“ nemal problém nájsť potrebné a dôležité informácie, po ktoré si na vaše webové stránky prišiel.